2012年9月16日星期日

Truth

为什么你要在这种时候告诉我这些呢?
为什么你不早点之前告诉我呢?
你告诉我,我要怎么面对你
怎么样?
我也不懂了
前两天不是好好的吗?
不是聊得很好的吗?
为什么!!
很恨你!!
我很想打你
那为什么你要跑来见我!!
无言...我真的很无言
你明知道那样为什么你还问我那个问题?
还让我想了又想
结果呢!事实你已经说出来了
我能怎么样?
我能做什么?
我以为我可以,但原来我不能

You ask me to find other and replace you
How come I will do like that?
You told me the truth and hurt me!
Yes! You owes me a thousand sorry
But it's useless you know
I believe your promises, but you broke it
My heart was opened by you, you just walked in and now going to keep your luggage and walk away
You promised you won't leave me alone again
But NOW! YOU DID IT!
Speechless...
really speechless
You ask me to forget you!!!
And now I knew the truth
Everything was spoilt by you
Everything was gone

To: Vilson
Please don't cry again
please be strong
You are not a girl
You had promised someone, k?

没有评论:

发表评论